יום חמישי, 24 בספטמבר 2015

הוליסטר- זה לא חייב להיות יקר, אם רק יודעים איפה לחפש

פעם שמעתי על מישהו שקנה חולצה, חולצת טי, רגילה, במאה שקל.הוא אמר שהיא של איזו חברה מוכרת שאף פעם לא שמעתי עליה. שזה שווה את המחיר.היה ברור לי שהוא לא נורמלי. אבל אז עוד אחד אמר שקנה בשמונים, ושמאה זה סתם יקר.אחר אמר "השגתי בתשעים, כי חבר שלי עשה לי הנחה".הקשבתי לשיחה, ולא הצלחתי להבין: איך לעזאזל אנשים מוכנים להשקיע מחירים כאלה בטי-שירט?
כאן בבלוג, אנחנו דואגים שלא תהיו פראיירים. שתקנו את המותגים הכי שווים, הכי יוקרתיים, במחירים הכי טובים בשוק. כאן בבלוג, אנחנו לא מוכנים שתבזבזו מאה שקל על חולצה. גם לא שמונים. ואתם יודעים מה? גם שישים זה מוגזם.
אז הנה הדרך שלנו להשיג לכם טי-שירט של הוליסטר ב-50 ש"ח, ועוד הרבה פריטים אחרים של החברה. מתחילים.



בדרך כלל אנו מביאים לכם מספר אתרים לרכישה, אבל הפעם פשוט לא היה צורך. המקום שממנו נזמין יהיה האתר הרשמי של הוליסטר עצמם. למזלנו, הוליסטר משקיעים מאוד באתר שלהם, ומגוון עצום של מוצרים קיים באתר. תוכלו לשוטט באתר hollisterco.com ולמצוא מגוון פריטים במחירים סבירים. אבל אנחנו, בתור ישראלים למופת, לא נסתפק במחירים הקבועים, אלא נלך לפינת הסיילים, שם מצפות לנו הפתעות רבות. 
לחיצה על הקישור הזה, ונגיע לאזור ה-Clearance, בו נמצא האוצר האמתי. זוהי מכירת חיסול ענקית, שבשונה ממכירות חיסול אחרות, מתרחשת כל הזמן, כך שתוכלו לקנות את המוצרים שתרצו בזול במשך כל השנה.
בעת כתיבת שורות אלה, בתקופה שהיא ממש לא תקופת מבצעים, ניתן למצוא חולצות חלקות של Hollister ב-8$, שזה קצת יותר מ-30 ש"ח, חולצות עם הדפס ב-10 דולר- פחות מארבעים ש"ח, סוויטשירטים בפחות מ-75 ש"ח, ועוד ועוד.
חולצה ב-40 ש"ח, לא תקנו? קרדיט: hollisterco.com

רק כשרואים מה המחירים באתר, מבינים עד כמה המחירים בארץ מוגזמים ולא פרופורציונליים.
אבל זה לא הכל.
ישנן תקופות במהלך השנה בהן המחירים ב-Clearance יורדים לשפל (במובן החיובי, כן? :) ) שבאמת חבל לפספס. מוכרים לכם חולצה ב-25 ש"ח, לא תקנו?
ודבר אחד אחרון: הוליסטר מפרגנים במשלוח חינם לכל העולם לקניות של החל מ-75$. זה סכום שקל מאוד להגיע אליו, במיוחד אם כמה אנשים קונים ביחד. נותרה רק בעיה אחת, שהופכת את כל העניין לקצת יותר מסובך- מדינת ישראל גובה מע"מ על משלוחים במחירים של החל מ-איך לא?- 75$. מה נותר לנו לעשות? לשאוף למחיר קרוב כמה שניתן ל-75$ (אבל מעל 75$, כן?) ולקוות לטוב. מניסיון שלי, לא תמיד תידרשו למע"מ, אבל חשוב לקחת את זה בחשבון. בסופו של דבר, גם אם תוסיפו 18% ואפילו יותר, מניסיון שלי בהזמנה אחרת, שבה לקחו גם מסי מחשב, מע"מ על מסי המחשב, מסי עובד, וגם עליהם מע"מ וכו' וכו'- עדיין ההזמנה תשתלם לכם. שווה לחשב לפני ההזמנה את העלויות, שלא יהיו לכם הפתעות. וזהו, תוך שבועיים ההזמנה אצלכם. תוכלו להיעזר בי בתגובות, בשביל זה אני כאן =)
ועוד משפט אחד: Hollister היא חברה איכותית עם בגדים איכותיים ומוצרים איכותיים. אם עוד לא יצא לכם ללבוש מוצר שלהם, ברגע שתשימו את הבגד עליכם תרגישו בהבדל, ובשוני ביניהם לבין חברות אחרות, ישראליות לדוגמה (אבל ממש לא רק) שלא משקיעות באיכות הבגדים. ובכל זאת, אין שום סיבה לקנות חולצה במחיר העולה על 50 ש"ח, כך שגם אם תראו חולצה שאתם אוהבים במחירים גבוהים מדי, אל תתפתו לקנות, זה פשוט לא שווה את זה....
ג'ינסים ב-80 שקל. בזה אף אחד לא יכול להתחרות...
קרדיט: hollisterco.com


בקיצר: באזור הסיילים באתר של הוליסטר תוכלו למצוא חולצות בפחות מ-40 שקלים ועוד מגוון פריטים במחירים נדירים. בזמן שכולם מתלהבים מטי-שירט ב-70 שקל, אתם תוכלו לצחוק עליהם ולדעת שהם פשוט יוצאים פראיירים :)

רוצים שחברים שלכם יפסיקו להיות פראיירים? ספרו להם עלינו, והפנו אותם ל-plus972.
עזרנו לכם? מוזמנים לספר לנו בתגובות! בהצלחה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל הזכויות שמורות ל-plus972. מופעל על ידי blogger.