יום רביעי, 18 בנובמבר 2015

טימברלנד- איך תוכלו להשיג אותם בפחות מ-700 שקל, ואולי אפילו 500?

טימברלנד. אותן נעליים אימתניות, מהבודדות בשוק שמצליחות שנים אחרי שנים להישאר סמל אופנתי עבור מגזרים ומגדרים רבים כל כך.
מפועלים בבניין שרוצים נעלי עבודה איכותיות, דרך אנשי הייטק שלובשים אותן כדי להיראות מעט יותר מרשימים, עם הטי-שירט והג'ינס, ועד בני נוער שלובשים אותן ליציאות, לבית הספר, וכמעט לכל מקום- בנים ובנות כאחד.
בעיה אחת נותרה בעניין: המחיר. כן כן, גם כאן הוא נכנס לתמונה והופך את הכל למעט יותר מסובך.
המחיר הממוצע שיבקשו מכם עבורן הוא אסטרונומי- כ-1000 ש"ח. די מוגזם לזוג נעליים, עם כל האיכויות שבהן.
אבל האמת היא שאתם לא באמת אמורים לשלם עבורן 1000 ש"ח. גם לא 900. ולספר לכם משהו? גם 800 או 700 ש"ח זה יותר מדי. אז איך תוכלו לקנות את הנעליים האלה בלי להישאר עם חור בכיס? חיפשתי ומצאתי- אלו המקומות הזולים בשוק שתוכלו לקנות את הטימברלנד עליהן חלמתם:


1. GotIt- כן כן, גם לכאן האפליקציה שכבר מזמן הפכה לשם דבר בתחום הקניות מגיעה. חפשו את החנות BeUnique באפליקציה, ותוכלו להזמין את הנעליים, דרך PayPal או כרטיס אשראי, לבחירתכם. שימו לב שהמלאי אוזל במהירות, אך גם מתחדש במהירות, ואם המלאי אזל, שווה להמשיך לעקוב עד שהקנייה תתאפשר מחדש. אגב, המחיר: 500 ש"ח.

נעלי classic. לא חייבים להוציא 1000 ש"ח בשבילן
2. ShoesOnline- האתר החדש שהגיע אלינו רק השנה, ממשיך לצבור תאוצה, ומוסיף לרשימת המותגים שלו את Timberland, ממש עכשיו. זה הזמן שלכם ליהנות ממשלוח תוך שני ימי עסקים, במחירים לא מאכזבים בכלל, במיוחד עם ההנחות הייחודיות של האתר. תוכלו, לדוגמה, להצטרף לרשימת התפוצה של האתר ולקבל 50 ש"ח הנחה על הקנייה הראשונה שלכם. תוכלו לעקוב אחריהם בפייסבוק ולהתעדכן על הקופונים והמבצעים שבאמת לא מפסיקים להגיע. באופן כללי, הקנייה באתר מומלצת בעיקר בתקופת מבצעים או בעזרת קופונים, כיוון שיש רבים כאלה. חשוב לשים לב שכרגע נעלי הטימברלנד הקלאסיות לא מופיעות באתר, אלא דגמים שונים. ובכל זאת, שווה להציץ, לא?

3. runy- על אתר runy, מבית ynet, אני לרוב לא ממליץ. זה לא אישי, זה ביזנס. המחירים שם מפתיעים אותי כל פעם מחדש (לרעה כמובן) וגורמים לי לתהות מי לעזאזל יקנה שם? אה כן, פראיירים. ובכל זאת, הפרסומות של ynet עושות את שלהן והגעתי לאתר, בו מצאתי מבחר מכבד של נעלי טימברלנד, כזה שמצדיק קישור אליהם. אז אמנם המחירים הם לא הנמוכים ביותר שתוכלו להשיג (730 ש"ח לנעלי classic), אבל היי, לפחות תוכלו לקנות מאתר אמין וותיק. שווה לנסות. *על מנת להיכנס לנעלי הטימברלנד יש לבחור timberland באגף "מותגים".
הלוגו של טימברלנד. אם הוא לא חשוב בעיניכם, תוכלו לקנות זיוף, לעיתים במאה שקלים

4. לא מחו"ל- המע"מ הוא עול כבד על עניין הקניות מחו"ל, שאני לרוב מנסה לפשט ככל יכולתי. כלל הברזל הוא שמעל 75$, כלומר 290 ש"ח, החבילה נעצרת במע"מ. מה זה אומר? שאנו מחויבים לשלם 18% מסכום הקנייה + עמלות שחברות השילוח לוקחות פעמים רבות במקרים כאלה, מניסיון. לרוב אני ממליץ להיות עם ראש פתוח ולהזמין מחו"ל, אבל בעניין הזה פשוט אין סיבה להזמין מחו"ל, כיוון שהמחירים בארץ שמופיעים למעלה, לא יקרים בהרבה מהאתרים בחוץ לארץ, ואחרי חישוב מע"מ, יוצא שהפעם, לשם שינוי, טוב לקנות בארץ.

5. זיופים- זיופים לנעליים הקלאסיות של המותג לא חסר, ומשיטוט קל באינטרנט ניתן למצוא כמה דגמים שההבדל היחיד הניכר לעין בינם לבין המקוריות הוא הלוגו, ובהנחה שהוא לא הסיבה שתקנו את הנעליים, תוכלו להסתפק בהם בהחלט. לגבי הכלל של לא לקנות מחו"ל? עד 75$ כבר אמרנו? תוכלו להסתפק בקישור הזה עבור מציאת זוג שיתאים לכם באסוס. עבור מדריך לקנייה זולה במיוחד באסוס, תוכלו לעיין בפוסט בנוגע לואנס בפסקה השלישית, עד שייצא פוסט מיוחד בנושא.
מגפיים "בסגנון" טימברלנד הפכו כבר מזמן לפריט חובה עבור כל מותג שמכבד את עצמו, לכן לאחר מעט שיטוט ברנואר, P&B, ואפילו אלדו, תוכלו לצאת עם "זיופים" של טימברלנד, לפעמים אפילו במאה שקלים.


רוצים שחברים שלכם יפסיקו להיות פראיירים? ספרו להם עלינו, והפנו אותם ל-plus972.

עזרנו לכם? מוזמנים לספר לנו בתגובות! 
בנוסף, אתם יותר ממוזמנים לעשות לנו לייק ולהצטרף לרשימת התפוצה, על מנת שתקבלו את העדכונים החמים ביותר ישירות אליכם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל הזכויות שמורות ל-plus972. מופעל על ידי blogger.