יום חמישי, 26 בנובמבר 2015

בלאק פריידי| המבצעים, ההנחות, האתרים, והדילים שיעשו לכם את הסופ"ש

כמו בכל שנה, גם השנה מגיע אלינו "יום שישי השחור"- חג הקניות הבינלאומי.
ובחג, כמו בחג: עושים את אותו הדבר, אבל יותר. מה זאת אומרת? כמו שהיהודים אוכלים כל השנה, ובחגים- אוכלים יותר. כמו שהמוסלמים מתפללים כל השנה, ובחגים שלהם- קצת יותר. כך גם אנחנו, המכורים לקניות ברשת- קונים באינטרנט במשך כל השנה, ובבלאק פריידי- הרבה יותר.
אז במיוחד עבור החג המיוחד שלנו, אספנו עבורכם את האתרים הזולים ביותר ברשת שבהם תוכלו לקנות את המותגים השווים ביותר, במחירים שיגרמו לכם לחכות לבלאק פריידי של שנה הבאה.
אז איפה נמצאים המבצעים המשתלמים ביותר?


1. SHOE METRO- מדובר באתר הבית של חנות APPAREL SAVE באיביי, עליה המלצתי בפוסט על VANS. האתר מציע משלוחים לכל העולם בעלות של 17.99$ על הפריט הראשון, ועל פריטים נוספים באותו משלוח 7.99$. האתר מציע מגוון ענק של נעליים במחירים נמוכים במיוחד, שכאשר מצרפים אליהם את הנחות הבלאק פריידי, יוצאים עם שלל רב בידיים. בבלאק פריידי 2015 תקבלו 20% הנחה בהזנת הקוד CYBER20, זאת בלי קשר לשאר המבצעים שמתעדכנים באתר.
2. HOLLISTER- שווה לבדוק את המבצעים שהם מציעים. לרוב המבצעים נכללים בקטגוריית ה-CLEARANCE, ומגיעים לרף נמוך במיוחד, אפילו ביחס לאתר של הוליסטר, שממילא מתאפיין במחירים נמוכים מאוד. ניתן לקרוא עוד על קניות מאתר הוליסטר בפוסט הזה.
קניות באינטרנט. בתקופות המבצעים המחירים יכולים לרדת לחצי מהמחירים בחנויות הרגילות.

3. RUNY- מסתבר שבלאק פריידי זה לא רק לחו"ל. האתר הישראלי מבית ynet חוגג גם הוא את ה-black friday, עם דילים משלו, משתלמים לא פחות מאתרים אחרים מחוץ לארץ. שווה לבדוק אותו, במיוחד לאור העובדה שעקב הקרבה, המשלוח יכול להגיע במהירות, אם תבחרו באופציית משלוח האקספרס. בבלאק פריידי 2015 תוכלו למצוא שם, בין היתר, נעלי CONVERSE במאה שקלים, בדגמים ייחודיים ביותר. נעלי פלדיום ב-350 ש"ח, נייק, ניו באלאנס, אדידס, ועוד. בנוסף, למשלמים בPayPal יינתן משלוח אקספרס בחינם אם רק תכתבו את הקוד paypal2020.
4. ASOS- האתר הבריטי משתתף גם הוא בחגיגות, שיימשכו, כמו באתרים רבים אחרים, עד יום שני: ה-cyber monday. מלבד ההנחות שמופיעות שם, תוכלו להוסיף מעט הנחות בעצמכם: שנו את המטבע בו אתם קונים ל-NZD, דולר ניו זילנדי. עברו לאתר האמריקאי, שבו חלק מהמוצרים יהיו בעלות נמוכה יותר מאשר האתר הבריטי הרגיל. ולסיום, הזינו את הקופון ISRAEL18 לקבלת 18% הנחה בקנייה מעל 50 פאונד- כ-290 שקל. גם כאן יש לשים לב למע"מ שתיאלצו לשלם מ-75 דולר. למעשה, המטרה של הקופון הוא לאפשר קנייה של ישראלים ללא התייחסות למע"מ, שלוקח 18%. המשלוחים, אגב, תמיד חינם.

באתר ASOS לחצו על הדגל בצד ימין למעלה. פתחו את הרשימה המודגשת ובחרו NZD עם סימון של דולר- $, לידו.
לאחר מכן תוכלו לעבור לאתר האמריקאי, שהמעבר אליו מודגש גם הוא, להשוות בינו לבין האתר הבריטי, ולבדוק באיזה אתר סל הקניות שלכם הוא הזול ביותר.
צילום מסך של אתר asos.com
5. SHOESONLINE- האתר החדש יחסית הצליח להתברג במהירות לרשימת האתרים הכדאיים ביותר. אומנם המבצעים המוצלחים ביותר היו לפני שבועיים, ב-SHOPPINGIL, חג הקניות הישראלי, אולם האתר הישראלי התחבר לחג העולמי, וחוגג גם הוא במבצעים ייחודיים. כל זאת, כמובן, מלבד משלוח חינמי, הנחה של 50 ש"ח בהצטרפות לרשימת התפוצה, וכן קופונים נוספים שניתן למצוא ברחבי האתר. בבלאק פריידי 2015 תקבלו הנחה של מאה שקלים אם תקנו מעל 299 ש"ח, ואם תקנו פחות מכך- תקבלו 50 ש"ח הנחה.

מצאתם מבצעים באתרים נוספים? קניתם באחד האתרים עליהם המלצנו? ספרו לנו בתגובות!
בנוסף, אתם יכולים לעשות לנו לייק ולהצטרף לרשימת התפוצה, כדי שלא תפספסו אף פוסט!
מוזמנים לשתף :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל הזכויות שמורות ל-plus972. מופעל על ידי blogger.